პრესრელიზი
24 აგვისტო,2010
დაუყოვნებელი გავრცელებისათვის
საკონტაქტო პირი:
თეონა ბაღდავაძე
+995 97 97 03 53
tbagdavadze@beeline.ge
ბილაინი სერვისის გაუმჯობესების მიზნით ცხელ ხაზს ქმნის
[Publicity.ge] 31 გვისტო, 2010, თბილისი - საქართველოს ბაზარზე ყველაზე დინამიურად მზარდი მობილური ოპერატორი ბილაინი , აბონენტთა მომსახურების და გაყიდვების ცენტრებში სერვისის გაუმჯობესების მიზნით ცხელ ხაზს ქმნის.
ნებისმიერ აბონენტს, რომელსაც ექნება შენიშვნა ან მითითება მომსახურების ხარისხთან დაკავშირებით, შესაძლებლობა აქვს, აბონენტთა მომსახურების ცენტრებში საგანგებოდ გამოყოფილი ტელეფონებიდან დარეკოს ნომერზე 123, დატოვოს ხმოვანი შეტყობინება, სერვისთან დაკავშირებულ საკითხებზე.
ზარის განხორციელება აღნიშნულ ნომერზე უფასოა. ” კომპანია ბილაინისათვის აბონენტთა კმაყოფილებაზე ზრუნვა ერთ-ერთი ყველაზე პრიორიტეტული მიმართულებაა. იზრდება ბილაინის აბონენტთა რიცხვი, შესაბამისად ჩვენ გვჭირდება მეტი იმ შენიშვნებისა თუ პრეტენზიებებიასდმი, რომლებიც ჩვენს ახალ და არსებულ აბონეტებს აქვთ ჩვენი სერვისის მიმართ.ძალიან მოხარულები ვიქნებით, თუ ჩვენი აბონენტები აქტიურად ჩაერთვებიან ბილაინის სერვისის გაუმჯობესების” - განაცხადა ბილაინის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსმა თეონა ბაღდავაძემ.