ხელსაწყო სასწავლო პროცესს კიდევ უფრო გაამარტივებს და მას ბევრად უფრო საინტერესოს გახდის მოსწავლეებისთვის. გამომგონებელ მეგობრებს პროექტის შექმნის იდეაც სწორედ აქედან გაუჩნდათ. ამბობენ, რომ პროექტის მთავარი მიზანი იყო ის, რომ მათ მიერ დამზადებული ხელსაწყო მოსახერხებელი ყოფილიყო სასწავლო პროცესში. „სასწავლო მულტიმეტრი“ მოსწავლეებისთვისაა განკუთვნილი, ამიტომ ის, სხვა მულტიმეტრებისგან განსხვავებით, მარტივად მოხმარებადი და რა თქმა უნდა უფრო მარტივად გასაგებია.
გამომგონებელი მოსწავლეების მიერ შექმნილი „სასწავლო მულტიმეტრი“ ჯერ მხოლოდ რამდენიმე ერთეულია დამზადებული. კომაროვის სახელობის ფიზიკა-მათემატიკის სკოლის მერვეკლასელ მოსწავლეებს, რომლებმაც ინოვაციური ხელსაწყო შექმნეს, დიდი გეგმები აქვთ. მათ სურთ, რომ სექტემბრამდე მინიმუმ 10 ცალი „სასწავლო მულტიმეტრი“ მაინც დაამზადონ. პროექტის ავტორები ამბობენ, რომ ჯერ კიდევ რამდენიმე საკითხი აქვთ დასახვეწი, რის შემდეგაც უკვე ხელსაწყოს უშუალოდ სასწავლო პროცესში ჩართავენ.