ავტორიზაცია
რეგისტრაცია
პაროლის აღდგენა
სმარტკო მომსახურების სპექტრს აფართოებს
13/05/2011

13 მაისი ,2011
დაუყოვნებელი გავრცელებისათვის


საკონტაქტო ინფორმაცია
www.smartco.ge
smartco@smartco.ge
402-401 

 

სმარტკო მომსახურების სპექტრს აფართოებს

[PUBLICITY.GE] თბილისი,  13 მაისი , 2011 წელი - კომპანია „სმარტკო" გთავაზობთ On line დახმარებას თქვენი სახლის კომპიუტერებისთვის.  ეს  სერვისი საშუალებას გაძლევთ პროფილაქტიკა ჩაუტაროთ თქვენს კომპიუტერს და გადაჭრათ ტექნიკური პრობლემები სახლიდან გაუსვლელად.

მზარდი მოთხოვნის გამო, „სმარტკო" -მ გააფართოვა მომსახურების სპექტრი და   კორპორატიულ მომხმარებელს შესთავაზა სპეციალური პირობი ტოპ მენეჯმენტისათვის. მომსახურების შესახებ დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ამ მისამართზე http://www.smartco.ge/index.php?m=30

სპეციალური შეთავაზება კომპანიების ხელმძღვანელებს!!!

თუ თქვენი კომპანია სარგებლობს „სმარტიკო" -ს  სერვისებით ხელშეკრულებისა და სააბონენტო მომსახურეობის საწყისებზე, კომპანიის ტოპ მენეჯმენტისათვის სახლის კომპიუტერების მომსახურება უფასოა.

კორპორატიული კლიენტებისათვის შემუშავებულია მომსახურების სრული სპექტრი  და  ჩვენი კომპანია იღებს ვალდებულებას უზრუნველყოს:

  • კომპიუტერების არსებული მდგომარეობის, პროგრამული უზრუნველყოფისა და ქსელის პირველადი კვალიფიციური აუდიტორული შემოწმება, სუსტი წერტილებისა და შეუსაბამობების გამოვლენა.
  • ქსელის არქიტექურის შემუშავება და სტანდარტებში მოყვანა
  • შემუშავებული სქემის დანერგვა
  • დამკვეთის ლოკალური ქსელის მისამართების, მარშრუტიზაციის და აუტენთიფიკაციის სწორი განაწილება და გამართვა
  • ანტივირუსული დაცვის სისტემის ორგანიზება.

დამკვეთის ტერიტორიაზე ინტერნეტ წვდომის არსებობის პირობებში უზრუნველყოს:

  • ანტივირუსული ბაზის განახლების პროცესი
  • ელექტრონული საფოსტო ყუთების გამართვა „მეილ კლიენტეზე"
  • „დამკვეთი"-ს მიერ მინიჭებული უფლებების და წესების ფარგლებში თანამშრომელთა ინტერნეტ ქსელთან მიერთების უზრუნველყოფა
  • „დამკვეთის" მოთხოვნის შემთხვევაში ინტერნეტში არასანქცირებული წვდომის დაცვის სისტემების ორგანიზება  - დაკონფიგურირება (Firewall)
  • Windows ან Unix ოპერაციული სისტემების დაყენება/გადაყენება „დამკვეთი"-ს კუთვნილებაში არსებულ კომპიუტერებზე. (იმ შემთხვევაში თუ ოპერაციული სისტემა მოითხოვს ლიცენზირებას, ლიცენზიის კოდების მიწოდებაზე პასუხისმგებელია „დამკვეთი" , რასაც უზრუნველყოფს საკუთარი სახსრებით).
  • „დამკვეთთან" შეთანხმებული და მის მიერ მოწოდებული პროგრამული უზრუნველყოფის დაყენება/გადაყენება და გამართვა.
  • „დამკვეთი" -ს კუთვნილებაში და მის მიერ მოწოდებულ მოწყობილობათა "დრაივერები" - ს დაყენება.
  • „დამკვეთი" -სათვის „შემსრულებელი" -ს კუთვნილ სერვერზე დოკუმენტაციის სარეზერვო ასლისათვის 5 გბ სივრცის გამოყოფა ონლაინ რეზერვირებისათვის.

შეასრულოს გეგმიური სამუშაოები თვეში ერთხელ:

  • შეამოწმოს ქსელის გამართული მუშაობა
  • განაახლოს დრაივერები საჭიროებისამებრ
  • განაახლოს ანტვირუსული ბაზა
  • „დამკვეთი" -ს მოთხოვნით დააყენოს კომპიუტერებზე საზოგადოდ მიღებული სხვადახვა ტიპის პროგრამული უზრუნველყოფა.
  • შეამოწმოს სერვერზე დოკუმენტაციის სარეზერვო ასლის დაცულობა. 

გარდა ზემოთ ჩამოთვლილი მომსახურებებისა, ჩვენ ვიღებთ ვალდებულებას უზრუნველვყოთ 
„დამკვეთი" - ს კომპიუტერებზე პროგრამული უზრუნველყოფის გაუმართავობის აღმოფხვრა, ვერსიების განახლება, ვირუსებისაგან გაწმენდა და  სხვა აუცილებელი სამუშაოები და დახმარება ონლაინ რეჟიმში სმარტკო -ს სატელეფონო სერვის ცენტრის მეშვეობით სატელეფონო ნომერზე 402-401  ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით
10.00 - 19.00 საათებში, ხოლო შაბათ დღეს 10.00 -16.00 მდე.  ისეთი ტიპის კომპიუტერული და პროგრამული პრობლემის აღმოჩენისას, რომლის აღმოფხვრასაც ვერ უზრუნველყოფს სატელეფონო სერვის ცენტრი, ჩვენი კომპენტენტური სპეციალისტების ჯგუფი გამოვა "დამკვეთი" -ს ტერიტორიაზე.

მომსახურების პაკეტისა და ღირებულების განსაზღვრა ხდება ინდივიდუალურად, პირველადი ტექნიკური აუდიტორული შემოწმების შემდეგ!!!

წაკითხულია: 2657