„როგორც ყველა კახელი ადამიანი მეც მეტნაკლებად ვერკვეოდი ვენახის სპეციფიკაში, ასაკის მატებასთან ერთად მივხვდი თუ რა ინტერესი შეიძლება გამჩენოდა სამომავლოდ. ვენახთან ურთიერთობა მართლაც რომ დიდ სიამოვნებას მანიჭებდა და პაპისა და მამის საქმიანობას გულდასმით ვაკვირდებოდი“ - ამბობს დამწყები მეღვინე.
გოგონამ სკოლის ასაკშივე გადაწყვიტა წვლილი შეეტანა ოჯახურ ბიზნესში და ოჯახის მიერ წარმოებული ღვინის დაბრენდვა და ბაზარზე გატანა გადაწყვიტა. „ღვინის წარმოების მრავალწლიანი ტრადიციაა ჩემს ოჯახში, მაგრამ ჩემთან მხოლოდ, დასალევი ღვინო კეთდებოდა, ხოლო ყურძნის დანარჩენ ნაწილს ყრიდნენ, რაც არ მომწონდა, ამიტომ გადავწყვიტე, სწორედ ამ ყურძნისგან შემექმნა ბრენდი, რომელსაც გავაცნობდი ჯერ ქართველ, შემდეგ კი - მსოფლიო საზოგადოებას“ - საუბრობს მარი გორაშვილი.